blogers
صفای اشک وفای غم







نویسندگان وبلاگ



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



جملات عاشقانه



مترجم سایت



آمار دوستان عاشق



ساعت عشق:






موزیک و سایر امکانات





تقدیم به کسانی که خواستار اشک هستن

                                      سکوت و خلوت بغض شبانه

                                                        چه دلگیر است بی تو حجم خانه

                      تو رفتی و دلی دارم که هر دم

                                                         
برای گـــریــــه می گیرد بهانه

 

 

              



نظرات شما عزیزان:

سارا----سارا
ساعت10:49---11 آذر 1391
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم
ساعتو نمیشه فهمید ، اگه بی تو سپری شه . طاقت دوری ندارم ، نمیتونم مگه میشه ؟



[+] نویسنده سجاد همرنگ در 16:51 | |